W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze podinspektor w DPZiPS

OGŁOSZENIE
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.

I. Określenie stanowiska urzędniczego.

Podinspektor w Dziale Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego

II. Wymagania konieczne:

O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

1)     posiadają obywatelstwo polskie,

2)     mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

3)     nie były skazane prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)     cieszą się nieposzlakowaną opinią,

5)     posiadają wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy zawodowej.

 

III. Wymagania dodatkowe:

1)     doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym,

2)     znajomość przepisów dotyczących ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego,

3)     umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,

4)     systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, pracy z klientami,

5)     radzenie sobie w sytuacjach stresowych i w pracy pod presją ograniczeń czasowych.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

1)  prowadzenie dokumentacji Działu Pieczy Zastępczej i Poradnictwa Specjalistycznego,

2)  przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń związanych z zakresem zadań Działu,

3)  sporządzanie list wypłat świadczeń,

4)  windykacja należności i rozliczanie wpłat,

5)  przygotowywanie danych do merytorycznych i finansowych sprawozdań,

6)  prowadzenie korespondencji,

7)  udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach klientom Działu,

8)  prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z zakresem zadań Działu,

9)  udział w opracowywaniu i wdrażaniu programów z zakresu pomocy dziecku i rodzinie,

10)   prowadzenie czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym w administracji,

11)   wprowadzanie danych do programu komputerowego POMOST.

 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

VI. Warunki pracy:

1)     miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na II piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze.

2)     wymiar czasu pracy: cały etat,

3)     umowa o pracę na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy z możliwością zawarcia ponownej umowy na czas nieokreślony.


O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018, poz. 1260).

 

VII. Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:

1)     list motywacyjny,

2)     wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

3)     dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),

4)     kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz.1260),

5)     oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)     oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7)     oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)     podpisaną klauzulę informacyjną dla osoby rekrutowanej zgodnie z RODO,

9)     dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach).


VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.

Dokumenty należy składać do dnia 09 kwietnia 2019r. do godziny 1530  w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).

Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 09.04.2019r. do godziny 1530.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.

Powiadom znajomego