W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - podinspektor w Dziale Usług Opiekuńczych


OGŁOSZENIE
 
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.
 
 
I. Określenie stanowiska urzędniczego.
Podinspektor w Dziale Usług Opiekuńczych
II. Wymagania konieczne:
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
1)      posiadają obywatelstwo polskie,
2)      mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
3)      nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)      cieszą się nieposzlakowaną opinią,
5)      wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy zawodowej,
 
III. Wymagania dodatkowe:
1)      wykształcenie wyższe  prawnicze, administracyjne, ekonomiczne,
2)      doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowania administracyjnego,
3)      znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenia w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
4)      umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,
5)      systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, pracy z klientami,
6)      radzenie sobie w sytuacjach stresowych i w pracy pod presją ograniczeń czasowych.
 
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
V.  Warunki pracy:
1)      miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,
2)      wymiar czasu pracy:  cały etat,
3)      umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony. Istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony.
 
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016, poz. 902.).
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1)      prowadzenie ewidencji i dokumentacji osób objętych usługami opiekuńczymi,
2)      przygotowywanie projektów decyzji w sprawie  przyznania usług opiekuńczych,
3)      organizowanie pracy opiekunek pracujących w terenie (sporządzanie grafików),
4)      sporządzanie listy odpłatności za usługi opiekuńcze,
5)      comiesięczne obliczanie ilości przepracowanych przez opiekunki godzin usług opiekuńczych,
6)      sporządzanie sprawozdawczości kwartalnej, półrocznej i rocznej z zakresu zadań realizowanych przez Dział,
7)      nanoszenie do programu „Pomost” danych  dotyczących klientów oraz planów i zrealizowanych usług,
8)      prowadzenie dokumentacji Działu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
VII. Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:
1)      list motywacyjny,
2)      wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
3)      dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),
4)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902),
5)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7)      oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9)      dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach).
 
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać do 20 czerwca 2017r. do godziny 15.30  w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do 20.06.2017r. do godziny 15.30.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.

Powiadom znajomego