W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze kandydatów do pracy na stanowisku sprzątaczka

 

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku sprzątaczka

 

 

Forma zatrudnienia:

umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.

Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach1520 do 1920 .

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny złożyć:

1)      podanie o przyjęcie do pracy,

2)      wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)      kopie świadectw pracy,

4)      kopia świadectwa ukończenia szkoły,

5)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko sprzątaczka.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

dokumenty należy składać do dnia 28 czerwca 2024r. do godziny 1500 w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro). 

Kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Powiadom znajomego