ogłoszenie o naborze na stanowisku opiekuna w Dziale Usług Opiekuńczych
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku opiekuna w Dziale Usług Opiekuńczych
Kandydat musi posiadać:
Wykształcenie podstawowe
Zakres podstawowych zadań:
zapewnienie usług opiekuńczych i pielęgnacyjnych osobom potrzebującym opieki i nie radzącym sobie z prowadzeniem gospodarstwa domowego.
Do czynności należy:
1) dokonywanie zakupów artykułów spożywczych, gospodarstwa domowego i leków,
2) przyrządzanie posiłków zgodnie z potrzebami świadczeniobiorcy,
3) utrzymanie mieszkania świadczeniobiorcy w porządku i czystości,
4) pomoc przy czynnościach toaletowych,
5) w przypadku osób leżących – toaleta całego ciała w łóżku,
6) obserwacja i opis zdrowia świadczeniobiorcy,
7) podawanie leków zleconych przez lekarza, pomiar temperatury ciała,
8) opróżnianie worka z moczem, nacieranie i oklepywanie ciała chorego.
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę w wymiarze całego etatu na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 800 do 1600 .
Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny złożyć:
1) podanie o przyjęcie do pracy,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopia świadectwa ukończenia szkoły,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko opiekuna.
Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy składać do dnia 14.06.2024r. do godziny 1500 w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro). Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z kierownikiem Działu Usług Opiekuńczych pod numerem telefonu 913225490, w godzinach 730 - 1530.