Ogłoszenie o naborze kandydatów do pracy na stanowisku sprzątaczka
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku sprzątaczka
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach1520 do 1920 .
Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny złożyć:
1) podanie o przyjęcie do pracy,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie świadectw pracy,
4) kopia świadectwa ukończenia szkoły,
5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko sprzątaczka.
Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy składać do dnia 31 stycznia 2024r. do godziny 1500 w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).
Kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.