Świnoujście, dnia 11.02.2010 r.
WAB/AG/7331/51/2010
Z A W I A D O M I E N I E
Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Świnoujścia zgodnie z przepisami art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r., Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamia, że na wniosek z dnia 10.12.2010 r., Gminy Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72 – 600 Świnoujście
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie :
wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku służącego potrzebom opieki zdrowotnej łączącego funkcje: Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego, opieki paliatywnej i filii oddziału wewnętrznego Szpitala Miejskiego w Świnoujściu przy ulicy Komandorskiej , działka nr 147 obręb 0002.
W związku z tym, zgodnie z art. 10 § 1 w/w ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego, informujemy, że w terminie 7 dni (licząc od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia ) w Wydziale Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Świnoujście (ul. Wojska Polskiego 1/5, pok. 227, godz. od 7.30 - 15.00) można zapoznać się ze złożonym wnioskiem i zebranymi dowodami oraz wnieść stosowne uwagi i zastrzeżenia oraz ewentualne wyjaśnienia. Po tym terminie zostanie wydana stosowna decyzja.