W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ciągu pieszo–rowerowego wraz z oświetleniem i elementami małej architektury

                                                 O B W I E S Z C Z E N I E
                                             Prezydenta Miasta Świnoujścia 
                                                 z dnia 20 stycznia 2010r.



               Na podstawie   art. 11 d  ust.5  ustawy  z dnia   10 kwietnia 2003  -  o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych    ( tekst jednolity Dz. U.  z  2008 r.   nr 193 poz. 1194 wraz  ze    zmianami )   


                                                            zawiadamiam 
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ciągu  pieszo–rowerowego wraz z oświetleniem i elementami małej  architektury – w Świnoujściu w ulicy Żeromskiego na odcinku od ul. Prusa  do  granicy państwa  w Ahlbeck
w ramach projektu „Transgraniczna promenada pomiędzy Świnoujściem a Gminą Heringsdorf”
przebiegającego po terenie działek :
położonych w obrębie geodezyjnym 1 miasta o numerach:
nr 4, nr 5, nr 6, nr 52, nr 53, nr 57, nr 73, nr  238/7;  
położonych w obrębie geodezyjnym 3 miasta o numerach: 
nr 238/2, nr 239/5, nr 239/6 .


Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji drogowej
jest do wglądu w Wydziale  Architektury i Budownictwa  Urzędu Miasta  Świnoujście 
ul. Wojska  Polskiego 1/5  pokój nr  227 

Uwagi i wnioski w tej sprawie można składać w terminie do dnia 2 lutego 2010r. 
w  Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście 


 
                                                                          Z  up.   PREZYDENTA  MIASTA
                                                                                  mgr Andrzej Szczodry
                                                                                   Zastępca Prezydenta

Powiadom znajomego