Zawiadomienie o wyłożeniu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji budynków i lokali obrębów ewidencyjnych nr 1,2,4,15,19, położonych w jednostce ewidencyjnej gmina – Miasto Świnoujście
Świnoujście, 26.11.2008 r.
BGM.7436/30/2008 r.
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamia się, że w siedzibie Biura Geodety Miasta w Świnoujściu ul. Wojska Polskiego 1/3 w lokalu nr 2, I piętro w terminie od 11 grudnia 2008 r. do 5 stycznia 2009 r., w godzinach od 800 do 1500, zostanie wyłożony do wglądu osób zainteresowanych operat opisowo-kartograficzny ewidencji budynków i lokali obrębów ewidencyjnych nr 1,2,4,15,19,
położonych w jednostce ewidencyjnej gmina – Miasto Świnoujście.
Dokumentacja tego projektu, składa się z:
- rejestru budynków,
- rejestru lokali,
- kartotek budynków,
- kartotek lokali,
- mapy ewidencyjnej,
i została opracowana na podstawie art. 4 ust. 1 art. 20 ust. 1, pkt. 2 i 3, art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454).
Wszyscy zainteresowani mają prawo zapoznać się w podanym terminie z w.w. dokumentacją, uzyskać niezbędne wyjaśnienia i zgłosić do protokołu ewentualne uwagi i wnioski w tej sprawie. Skorzystanie z tego prawa leży w interesie zainteresowanych, aby na tym etapie postępowania związanego z założeniem ewidencji budynków ujawnić ewentualne błędy i nieprawidłowości.
Niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do kontynuowania procesu założenia ewidencji budynków i lokali i ujawnienia danych w ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej gmina – Miasto Świnoujście.