Na podstawie art. 24 a ust. 8, 9 i 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101, z 2018 r. poz. 650), informuję, że:
§ 1. Projekt operatu opisowo-kartograficznego dotyczącego modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków, obręby ewidencyjne 0001 – 0009, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r. poz.1034), w zakresie:
budynków - geometryczny opis konturu budynku; geometryczny opis bloku budynku; status budynku; rodzaj budynku według KŚT; klasa budynku według PKOB; główna funkcja budynku; inne funkcje budynku; pole powierzchni zabudowy; pole powierzchni użytkowej budynku; data zakończenia budowy i przebudowy budynku; materiał ścian zewnętrznych budynku; liczba kondygnacji nadziemnych; liczba kondygnacji podziemnych; zakres przebudowy; data oddania do użytkowania; data rozbiórki budynku; przyczyna rozbiórki,
użytków – niewłaściwe oznaczenie użytku Bp,
w jednostce ewidencyjnej Gmina – Miasto Świnoujście, wyłożony do wglądu w dniach 05 lipca 2018 r. do 25 lipca 2018 r., w siedzibie Biura Geodety Miasta w Świnoujściu przy ulicy Wojska Polskiego 1/3, stał się z dniem 26 lipca 2018 r. operatem ewidencji gruntów i budynków.
§ 2. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowo – kartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszej informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego zgłaszać zarzuty do tych danych, do Prezydenta Miasta Świnoujście na adres: 72-600 Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5.
§ 3. Zarzuty zgłoszone po terminie określonym w § 2 będą traktowane jako wnioski o zmianę danych objętych ewidencją gruntów i budynków.