Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Sekretarz Miasta

Sekretarz Miasta - Gabriela Flis-Niśkiewicz



Kompetencje
1) organizacja pracy Prezydenta Miasta oraz koordynowanie współpracy Prezydenta Miasta z Radą Miasta i Urzędem;

2) zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynację i nadzór nad działalnością komórek organizacyjnych Urzędu, w tym: zapewnienie sprawnej obsługi interesantów; obsługę kontaktów zewnętrznych oraz spraw Miasta w zakresie powierzonym przez Prezydenta Miasta; rozstrzyganie sporów merytorycznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu; nadzór nad sprawami z zakresu stowarzyszeń i fundacji, rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych;

3) koordynowanie i integrację działań w sferze społecznej, w tym: pomoc społeczną; promocję i ochronę zdrowia; politykę prorodzinną; politykę senioralną; wspieranie rodziny i pieczy zastępczej; tworzenie i koordynację strategii społecznej; przeciwdziałanie bezdomności; działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami; współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz zlecanie realizacji zadań publicznych organizacjom;

4) ubezpieczenie Miasta;

5) współpracę z zarządami osiedli;

6) merytoryczny nadzór nad spółkami z udziałem Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie związanym z powierzonymi zadaniami;

7) nadzór właścicielski w spółkach prawa handlowego;

8) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie związanym z powierzonymi zadaniami, a w szczególności: powoływanie komisji przetargowej, zatwierdzenie trybu postępowania, zatwierdzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawieranie umów oraz udzielanie zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł i zawieranie umów.

Nadzór nad następującymi komórkami organizacyjnymi Urzędu:

  • Biuro Rady Miasta,
  • Biuro Technologii Informacyjnych,
  • Biuro Zamówień Publicznych,
  • Wydział Organizacyjny,
  • Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego,
  • Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Żłobek Miejski, Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza, Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o., ZOD FREGATA sp. z o.o.)

Powiadom znajomego