W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej (WIZ)

Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej (WIZ)

Urząd Miasta Świnoujścia
72-600 Świnoujście
ul. Karsiborska 4d

tel.  91 327 86 75
e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl

Kierownictwo:

Krzysztof Bagiński – p.o. Naczelnika

- kierowanie pracą wydziału.

p. 1.6
tel. 531 800 243

vacat - Z-ca naczelnika

- kierowanie pracą Działu Infrastruktury.

p. 1.6
tel. 91 327 86 75

Justyna Tomaszek – p.o. Kierownika działu Eksploatacji Dróg i Zieleni

- kierowanie pracą Działu Eksploatacji Dróg i Zieleni.

p. 1.21
tel. 91 327 85 87

Godziny pracy:
7:00 – 15:00

Zadania Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej:
1) wykonywanie wszystkich czynności w zakresie zarządzania drogami publicznymi i wewnętrznymi oraz drogowymi obiektami inżynierskimi, w szczególności: bieżące utrzymanie dróg, odwodnienia, oświetlenia, a także urządzeń sygnalizacji drogowej świetlnej, z wyłączeniem remontów inwestycyjnych i inwestycji,
2) zgłaszanie propozycji do planów rocznych i wieloletnich koniecznych remontów i przebudów dróg, urządzeń oświetlenia dróg publicznych i wewnętrznych oraz drogowych obiektów inżynierskich, a także urządzeń sygnalizacji drogowej świetlnej,
3) prowadzenie przeglądów, ewidencji i sprawozdań w zakresie dróg publicznych i drogowych obiektów inżynierskich,
4) współpraca z wydziałem realizującym zadania inwestycyjne w zakresie niezbędnym jako przyszłego użytkownika powstałej infrastruktury;
5) prowadzenie spraw związanych z podziałami i regulacją pasów drogowych, 
6) wydawanie zezwoleń dotyczących zajęć pasa dróg publicznych, w tym m.in. na potrzeby  prowadzenia robót, umieszczania urządzeń i obiektów oraz umieszczania reklam,
7) opracowanie, opiniowanie i uzgadnianie tymczasowych i stałych organizacji ruchu oraz przekazywanie zatwierdzonej organizacji ruchu do realizacji,
8) organizowanie i nadzorowanie okresowych pomiarów i analiz natężenia oraz struktury ruchu drogowego wraz z pomiarami hałasu komunikacyjnego,
9) dokonywanie okresowych pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku wprowadzanych w związku z eksploatacją dróg,
10) nadzór i organizacja Strefy Płatnego Parkowania,
11) wykonywanie wszelkich czynności w zakresie eksploatacji i rozwoju monitoringu miejskiego, z wyłączeniem zadań inwestycyjnych,
12) realizacja zadań z zakresu art. 8 pkt 2 i 3 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
13) realizacja zadań w zakresie polityki energetycznej i efektywności energetycznej,
14) planowanie i organizacja działań mających na celu racjonalizację zużycia energii i promocję rozwiązań zmniejszających zużycie energii na obszarze Miasta,
15) realizacja zdań wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych,
16) organizacja obsługi nadzoru nad zadaniami własnymi Miasta powierzonymi spółce Komunikacja Autobusowa Sp. z o.o., w tym m.in. analiza opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego,
17) zarządzanie pozostałymi nieruchomościami stanowiącymi mienie Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie ich właściwej technicznej eksploatacji,
18) kontrola użytkowników nieruchomości, którzy administrują mieniem komunalnym Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym,
19) planowanie przedsięwzięć remontowych i rozbiórkowych na nieruchomościach Miasta i Skarbu Państwa, ich przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie,
20) przedkładanie Prezydentowi opinii w zakresie planowania i wykorzystania przez jednostki organizacyjne Miasta i zakłady środków na remonty prowadzone przez te jednostki,
21) zarządzanie cmentarzami komunalnymi, nadzór nad realizacją umów w zakresie prawidłowego administrowania i utrzymania cmentarzy, planowanie rozwoju i opiniowanie projektów zagospodarowania terenów cmentarzy,
22) zarządzanie i kształtowanie zieleni w Mieście, pielęgnacja zieleni i planowanie nowych nasadzeń, z wyłączeniem lasów,
23) utrzymanie i pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych i krajowych, przygotowywanie planów wycinki chorych i uszkodzonych drzew oraz planowanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z jednostką realizującą inwestycje w zakresie dróg,
24) zarządzanie systemem melioracji szczegółowej zlokalizowanej na terenach Miasta,
25) planowanie i nadzór nad bieżącym utrzymaniem toalet miejskich,
26) nadzór nad istniejącymi elementami małej architektury i pomnikami, planowanie i uzgadnianie lokalizacji nowych obiektów oraz tzw. mebli ulicznych,
27) pobieranie i rozliczanie opłaty targowej na Pchlim Targu pod nadzorem merytorycznym i finansowym Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych,
28) opieka nad grobami i miejscami pamięci narodowej oraz innymi miejscami pochówku,
29) prowadzenie spraw dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych,
30) zarządzanie i nadzór nad targowiskiem miejskim „Zielony Rynek pod Zegarem”,
31) realizacja zadań w zakresie określania warunków i zasad usytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń i ich gabarytów wynikających z uchwały krajobrazowej,
32) współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz Wydziałem Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami odnośnie uzyskania niezbędnych opinii, zezwoleń lub umów do realizacji zadań w zakresie otrzymanych wniosków dla nośników reklamowych,
33) organizacja obsługi nadzoru nad wykonywaniem zadań Miasta realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.


PRACOWNICY KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ:

Kamila Sędzicka – Inspektor

- obsługa kancelaryjna wydziału.

Tel. 91 327 86 75,
Pok. 1.6

Marzena Kondratenko – Główny Specjalista

- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami zawartych umów w zakresie realizacji zadań wydziału.

Tel. 91 321 45 74,
Pok. 1.18

DZIAŁ ZARZĄDZANIA DROGAMI

Urszula Miśkowska-Kozioł – Główny specjalista

- prowadzenie postępowań, w tym wydawanie zezwoleń, postanowień, opinii dotyczących dróg, wynikających z ustawy o drogach publicznych oraz z wymogów innych przepisów.

tel. 91 327 87 57,
Pok. 1.20

Violetta Spychała-Czekaj – Główny specjalista

- prowadzenie postępowań, w tym wydawanie zezwoleń, postanowień, opinii dotyczących dróg, wynikających z ustawy o drogach publicznych oraz z wymogów innych przepisów.

Tel. 91 327 87 57,
Pok. 1.20

Łukasz Szłapa – Główny specjalista

- współpraca z wydziałem realizującym zadania inwestycyjne w zakresie niezbędnym jako przyszłego użytkownika powstałej infrastruktury;
- opracowanie, opiniowanie i uzgadnianie tymczasowych i stałych organizacji ruchu oraz przekazywanie zatwierdzonej organizacji ruchu do realizacji;
- organizowanie i nadzorowanie okresowych pomiarów i analiz natężenia oraz struktury ruchu drogowego wraz z pomiarami hałasu komunikacyjnego;
- dokonywanie okresowych pomiarów poziomów substancji lub energii w środowisku wprowadzanych w związku z eksploatacją dróg.

Tel. 91 321 43 72,
Pok. 1.11

Sylwester Sowała – Główny Specjalista

- prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;

- sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad;

- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich;

- dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego;

- analiza nieruchomości gminnych stanowiących pasy drogowe dróg publicznych i gospodarowania nimi w ramach posiadanego prawa do tych nieruchomości.

Tel. 691 441 099,

Pok. 1.11

Marta Mikulska – Inspektor

- zarządzanie strefą płatnego parkowania w Mieście.

Tel. 91 327 87 57,
Pok. 1.19

DZIAŁ EKSPLOATACJI DRÓG I ZIELENI

Aleksandra Stankiewicz – Główny specjalista,

- zadania z zakresu bieżącego utrzymania zieleni w mieście wraz z Parkiem im. Chopina,
- zadania z zakresu opiniowania planów zagospodarowania i projektów wykonawczych pod względem zieleni,
- nadzór nad elementami małej architektury i pomnikami,
- zadania związane z  placami zabaw.

Tel. 91 321 27 70,
Pok. 1.4

Jagoda Kieruzel – Główny specjalista 
- zadania z zakresu bieżącego utrzymania zieleni w mieście wraz z Parkiem Zdrojowym,
- zadania z zakresu opiniowania planów zagospodarowania i projektów wykonawczych pod względem zieleni,
- nadzór nad elementami małej architektury i pomnikami,
- zadania związane z  placami zabaw.

tel. 91 321 27 70,
pok. 1.4

Magdalena Mazur - Główny specjalista

- zadania z zakresu utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z podziałami i regulacją pasów drogowych,
- prowadzenie ewidencji i sprawozdań w zakresie dróg publicznych i drogowych obiektów inżynierskich.

Tel. 91 321 27 70,
Pok. 1.4

Agnieszka Tałanda – Inspektor,

- zadania z zakresu zarządzania działalnością cmentarzy komunalnych,
- realizacja zadań w zakresie określania warunków i zasad usytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń i  ich gabarytów wynikających z uchwały krajobrazowej,
- współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz Wydziałem Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami odnośnie uzyskania niezbędnych opinii, zezwoleń lub umów do realizacji zadań w zakresie otrzymanych wniosków dla nośników reklamowych.

Tel. 91 321 45 74,
Pok. 1.18

Aleksandra Kała – Inspektor,

- bieżące utrzymanie dróg.

Tel. 91 327 87 57,
Pok. 1.19

DZIAŁ INFRASTRUKTURY

Włodzimierz Bogdał – Główny Specjalista

- bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulic,
- zadania z zakresu zarządzania systemem melioracyjnym na terenach Miasta.

Tel. 91 321 57 17,
Pok. 1.17

Tomasz Szczur – Główny Specjalista

- bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej oraz świątecznej dekoracji świetlnej Miasta.

Tel. 91 321 57 17,
Pok. 1.17

Leszek Kozłowski – Główny Specjalista

- zadania z zakresu planowania i realizacji remontów gminnych obiektów oświatowych, ich
przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie,
- zadania związane z planowaniem i realizacją rozbiórek obiektów gminnych.

Tel. 91 321 45 74,
Pok. 1.9

Marta Sowińska-Chudzik – Inspektor

- zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami stanowiącymi mienie Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie ich właściwej technicznej eksploatacji,
- kontrola zarządców nieruchomości, którzy administrują mieniem komunalnym Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym,
- nadzór techniczny związany z  placami zabaw.

Tel. 91 321 45 74,

Pok. 1.9

Vacat – Podinspektor / Inspektor

- zadania z zakresu zarządzania nieruchomościami stanowiącymi mienie Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie ich właściwej technicznej eksploatacji;
- kontrola zarządców nieruchomości, którzy administrują mieniem komunalnym Miasta i Skarbu Państwa, w zakresie utrzymania obiektów we właściwym stanie technicznym.

Sylwia Kwasowska – Inspektor

- nadzór nad eksploatacją i bieżącym utrzymaniem obiektów toalet, fontann, poidełek (zamgławiaczy) i tężni miejskich;

- zadania z zakresu administrowania Targowiskiem Miejskim.

Tel. 531 666 207,

Biuro Targowiska,

Vacat – Pracownik administracyjny

- zadania z zakresu administrowania Targowiskiem Miejskim.



Magda Kałużna – Pracownik administracyjny

- prowadzenie wydziałowego magazynu materiałów rozbiórkowych,
- zadania z zakresu administrowania Targowiskiem Miejskim.

Tel. 691 441 265,
Biuro Targowiska

Powiadom znajomego