W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wydział Księgowości (WK)

Wydział Księgowości

ul. Wojska Polskiego 1/5, I piętro (Płace)  pokój 119A,  II piętro pokój: 201, 201A, 217,

tel. 91 327 86 74, 91 327 86 85, 91 327 86 86, 91 327 86 84

wkfk@um.swinoujscie.pl

 
Naczelnik Ewa Adamska

 
Godziny pracy 7:00-15:00

Zakres działania komórki organizacyjnej zgodnie z regulaminem organizacyjnym tj.:

1)        prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej – Urzędu,

2)      windykacja należności majątkowych budżetu Miasta, w zakresie prowadzonych ewidencji

3)        ewidencja dochodów i windykacja należności Skarbu Państwa w zakresie określonym odrębnymi przepisami,

4)        sporządzanie jednostkowej sprawozdawczości budżetowej i finansowej Urzędu,

5)        ewidencja i sporządzanie sprawozdawczości statystycznej wartości majątku Urzędu,

6)        planowanie wydatków związanych z obsługą długu,

7)        obsługa rachunków bankowych jednostki,

8)        sporządzanie deklaracji podatkowych rozliczeń VAT w zakresie jednostki budżetowej - Urzędu,

9)        realizacja płatności finansowych Miasta,

10)    planowanie i realizacja wydatków osobowych,

11)    planowanie i realizacja wydatków bezosobowych,

12)    naliczanie i rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne,

13)    naliczanie i księgowanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

14)    naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,

15)    sporządzanie sprawozdawczości z zakresu wynagrodzeń,

16)    sporządzanie i rozliczanie deklaracji na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

17)    Naliczanie i rozliczanie składek na Pracownicze Plany Kapitałowe, na podstawie informacji o przystąpieniu lub rezygnacji pracownika z programu PPK.

 

Pracownicy Wydziału Księgowości

1.Agnieszka Kotowska – Inspektor - obsługa rachunków bankowych jednostki i realizacja płatności Gminy Miasta Świnoujście. tel. 327 86 86,  pok. 201A;

2 Dorota Citlau-Mroczkowska – Inspektor -  ewidencja dochodów Skarbu Państwa  z tyt. opłaty za użytkowanie wieczyste, dzierżawę, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, trwały zarząd nieruchomości Skarbu Państwa oraz opłaty z tytułu kar porządkowych nakładanych przez Straż Miejską  tel. 327 86 87, pok. 201A;

3. Julia Bratz - Podinspektor - ewidencja opłat Strefy Płatnego Parkowania tel. 327 86 85, pok. 201;

4. Anna Brandeburg - Inspektor - ewidencja dochodów Gminy (opłaty komunikacyjne, koszty postępowania sądowego) tel. 327 86 85, pok. 201;

5. Martyna Kaczorowska - Podinspektor - ewidencja dochodów Gminy z tytułu opłat za użytkowanie wieczyste, najem pomieszczeń, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, trwały zarząd nieruchomości, sprzedaż majątku Gminy tel. 327 86 84,  pok. 201;

6. Aleksandra Jasiuchna - Inspektor - ewidencja wydatków Gminy, ewidencja wpłat z tytułu refaktur za media. tel. 91 327 86 87, pok. 201A;

7. Katarzyna Czaja – Podinspektor – realizacja wypłat stypendiów sportowych i wydatków bezosobowych (umowy zlecenia), tel. 327 85 94, pok. 119A;

8. Wiesława Matczak – Główny Specjalista - realizacja wydatków osobowych  i bezosobowych pracowników Urzędu Miasta, ewidencja sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, tel. 327 85 94, pok. 119A;

9. Maria Kuzyniv – Pomoc administracyjna - ewidencja dochodów z tytułu mandatów nakładanych przez Straż Miejską, opłat za zajęcie pasa drogowego, opłat geodezyjno-kartograficznych, opłat cmentarnych, służebności gruntu i przesyłu, zgody na wbudowanie urządzeń w gruncie tel. 327 86 84, pok. 201;

10. Elżbieta Czurpalewicz – Podinspektor – obsługa płatności związanych z realizacją świadczeń z tyt. dodatków mieszkaniowych, dekretacja dokumentów księgowych w zakresie kosztowym i rozrachunkowym, tel. 327 86 86, pok. 201A;

11. Monika Wiśniewska – Inspektor - ewidencja dochodów z tytułu czynszu dzierżawnego gruntu Gminy, dzierżawy miejsc na Targowisku Miejskim „Pod zegarem”, sprzedaży nieruchomości (wykup mieszkań) tel. 327 86 84, pok. 201;

12. Elżbieta Świętoniowska – Główny Specjalista – obsługa płatności związanych z realizacją projektów finansowanych z pozyskanych  funduszy, ewidencja wydatków niewygasających jednostki, ewidencja operacji dot. rozliczeń scentralizowanego podatku od towarów i usług Gminy Miasta Świnoujście, tel. 327 86 74, pok. 217.

13. Karina Siring – Inspektor – obsługa płatności związanych z realizacją inwestycji Gminy, ewidencja operacji konta wypłat gotówkowych i PFRON,  tel. 327 86 87, pok. 201A.

 

Powiadom znajomego