Posiedzenie Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miasta w dniu 23 stycznia 2023 r. o godz. 12.00
Posiedzenie odbędzie się w formule hybrydowej:
- stacjonarnie w sali nr 130 Urzędu Miasta Świnoujście, przy ul. Wojska Polskiego 1/5,
- z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość w trybie zdalnym w aplikacji Microsoft Teams.
Projekt porządku obrad:
- Sprawy regulaminowe.
- Przyjęcie sprawozdania z pracy komisji za 2022 rok.
- Przyjęcie planu pracy komisji na 2023 rok.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2023.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2023 – 2035.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023 oraz określenie zasad zwrotu wydatków od osób objętych programem w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony poza kolejnością na liście osób oczekujących na taki lokal.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia pod względem formalno - prawnym uchwały 1/2023 Ogólnego Zebrania Osiedla Posejdon.
- Wypracowanie opinii do projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia pod względem formalno - prawnym uchwały 3/2023 Ogólnego Zebrania Osiedla Posejdon.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.