W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Posiedzenie Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miasta z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w trybie zdalnym zaplanowane na dzień 15 lutego 2022 r. o godz. 11.00

Projekt porządku obrad:
  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Przedstawienie bieżącej informacji dotyczących wniosku prezentowanego na posiedzeniu Komisji Gospodarki i Budżetu w dniu 24.01.2022 r.:
    „Wniosek radnego Wiesława Górecznego do Rady Miasta Świnoujście o zobowiązanie Prezydenta Miasta Świnoujście Janusza Żmurkiewicza, do przedstawienia szczegółowej informacji w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą “budowa stałego połączenia pod Świną, łączącego wyspy Uznam i Wolin”. Według stanu na dzień 31.12.2021 r.
    Zakres szczegółowej informacji obejmuje:
    1)      przedstawienie szczegółowego harmonogramu rzeczowego robót wraz z planowanym terminem uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
    2) przedstawienie harmonogram rzeczowo - finansowego wraz z informacją o wynagrodzeniu wypłaconym wykonawcy oraz planowanych płatnościach na rzecz wykonawcy do zakończenia inwestycji i źródłach finansowania poszczególnych płatności.
    3)      przedstawienie ewentualnych rozbieżności występujących pomiędzy zamawiającym Gmina Miasto Świnoujście, a wykonawcą Konsorcjum PORR/Gulermak, w zakresie obowiązującego umownego i planowanego zakończenia inwestycji.
    4)      przedstawienie pełnego zakresu robót dodatkowych i zamiennych wnioskowanych przez wykonawcę od początku realizacji inwestycji, sposobu ich realizacji i rozliczenia oraz ewentualnych sporów ww. zakresie.
    5)      przedstawienie sprawozdania przez inżyniera kontraktu z wykonania inwestycji w okresie do 31.12.2021r., wraz z przedstawieniem rekomendacji udzielonych zamawiającemu w zakresie terminowego zakończenia inwestycji, oraz sposobu postępowania w zakresie zgłoszonych przez wykonawcę roszczeń finansowych w ramach obowiązującej umowy. Przedmiotowe roszczenia obejmują roboty dodatkowe, zamienne, oraz wszelkie inne koszty zgłoszone przez wykonawcę, które powinien pokryć zamawiający.
    6)      przedstawienie zestawienia kosztów nadzoru i prowadzenia inwestycji, w tym kosztów finansowych ponoszonych przez zamawiającego (Gmina Miasto Świnoujście), poza wynagrodzeniem wykonawcy PORR/Gulermak, wg stanu na dzień 31.12.2021 r.
    7)    przedstawienie listy problemów i zagrożeń dotyczących zakończenia inwestycji wraz z ich opisem w stanie na dzień przedłożenia przedmiotowej informacji.
    8)      przedstawienie informacji Radnym Miasta Świnoujście do dnia 31.03.2022 r.”
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

W pokoju nr 125 Urzędu Miasta Świnoujście transmitowane będzie posiedzenie Komisji Rady Miasta, mieszkańcy będą mogli stamtąd śledzić obrady Komisji z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa.

Powiadom znajomego