W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze - zastępca dyrektora MOPR

Ogłoszenie
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

I. Nazwa i adres jednostki

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4 (72-600)


II. Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego

Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu


III. Wymagania konieczne:
1. O stanowisko mogą się ubiegać osoby, które:

1)      posiadają obywatelstwo polskie,

2)      mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

3)      nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszą się nieposzlakowaną opinią.

2. Kandydat na stanowisko musi posiadać:

a)      wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane – prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, pedagogiczne, socjologiczne, praca socjalna, nauki o rodzinie),

b)      specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,

c)      co najmniej 5 – letni staż pracy zawodowej,

d)     co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej

e)      doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych,

f)       znajomość przepisów dotyczących pomocy społecznej, postępowania administracyjnego, finansów publicznych, świadczeń rodzinnych, osób niepełnosprawnych, ubezpieczeń społecznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych,

IV. Wymagania dodatkowe:

umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole i organizacji pracy, systematyczność i dokładność, umiejętność planowania strategicznego, odpowiedzialność, kreatywność i samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres, opanowanie, zdolność rozwiązywania konfliktów, komunikatywność w kontaktach służbowych, dyspozycyjność.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018, poz. 1508 ze zm.).

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

VI. Warunki pracy:

1)      miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,

2)      praca  związana podejmowaniem decyzji, zarządzaniem podległymi pracownikami,

3)      wymiar czasu pracy: cały etat,

4)      umowa o pracę na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy  z możliwością  zawarcia umowy na czas nieokreślony.

 

VII. Zakres zadań wykonywanych na kierowniczym stanowisku urzędniczym będzie obejmować między innymi:

1)      kierowanie i nadzór nad realizacją zadań pomocy społecznej,

2)      nadzór nad prawidłową realizacją budżetu w podległych komórkach organizacyjnych,

3)      nadzór nad należytym i terminowym załatwianiem spraw przez podległe komórki organizacyjne oraz nad prowadzeniem dokumentacji MOPR zgodnie z obowiązującymi przepisami i innymi zaleceniami,

4)      koordynacja i nadzór nad sporządzaniem sprawozdań, planów finansowych oraz analiz,

5)      wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu działania MOPR, należących do właściwości gminy i powiatu, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Prezydenta Miasta,

6)      nadzór nad windykacją należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,

7)      współdziałanie z organizacjami pozarządowymi, instytucjami i wymiarem sprawiedliwości w zakresie rozszerzania i podnoszenia poziomu usług realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie,

8)      nadzór nad pozyskiwaniem środków zewnętrznych,

9)      pełnienie zastępstw w czasie nieobecności dyrektora MOPR.


VIII. Kandydat na kierownicze stanowisko urzędnicze musi złożyć:

1)      list motywacyjny,

2)      wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)      dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,

4)      dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o szkoleniach, odbytych kursach),

5)      oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

6)      oświadczenie kandydata, że nie został ukarany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i że takie postępowanie nie toczy się wobec niego,

7)      oświadczenie, iż cieszy się nieposzlakowaną opinią,    

8)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

9)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.


IX. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem “nabór na Zastępcę Dyrektora MOPR” w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu – pokój nr 314 (III piętro) lub drogą pocztową na adres:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. J. Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, w terminie do 24 maja 2019 roku do godziny 1500 (liczy się data wpływu do MOPR).

Powiadom znajomego