W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Informacja w sprawie zmiany udzielonego pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do ziemi z terenu budynku centrum hotelowo–wypoczynkowo-konferencyjnego z usługami Medical Spa

WOS.6341.18.2014.BZ                                       Świnoujście dnia 20 października  2014 r.
 
 
  
I N F O R M A C J A 
Prezydenta Miasta Świnoujście 
 
 
Na podstawie art. 127 ust.6 ustawy z dnia 16 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz.U. z 2012 r. poz. 145, zm. poz. 951 i poz. 1513 oraz z 2013 r. poz. 21 i poz. 165) podaję do publicznej wiadomości, że do siedziby Urzędu Miasta Świnoujście wpłynął wniosek Pana Krzysztofa Słomianego działającego z upoważnienia Techagra Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Madalińskiego 8 w Szczecinie, w sprawie zmiany udzielonego pozwolenia wodnoprawnego
z dnia 17 grudnia 2012 r. sygnatura sprawy WOS.6341.5.2.2012 na wprowadzanie wód opadowych do ziemi z terenu budynku centrum hotelowo–wypoczynkowo-konferencyjnego
z usługami Medical Spa w Świnoujściu.
Do wniosku załączono :
- aneks do operatu wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do ziemi oraz na wykonanie urządzeń wodnych                                                                                             - opis prowadzenia zamierzonej działalności sporządzony w języku nietechnicznym.
Jednocześnie informuję o :
- możliwości zapoznania się z w/w dokumentami w Urzędzie Miasta Świnoujście -  Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa przy  ul. Wyspiańskiego 35 c pok. 204, 
- możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od opublikowania niniejszej informacji w formie pisemnej na Stanowisku Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Świnoujście, ustnie do protokołu w Wydziale Ochrony Środowiska i Leśnictwa Urzędu Miasta Świnoujście lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres wos@um.swinoujscie.pl.
      Uwagi i wnioski złożone po wskazanym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.  
 

Powiadom znajomego