W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Informacja Prezydenta Miasta Świnoujście o utworzeniu operatu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych nr 0001 - 0009 w jednostce ewidencyjnej Gmina – Miasto Świnoujście

         Na podstawie art. 24 a ust. 8, 9 i 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101, z 2018 r. poz. 650), informuję, że:
§ 1. Projekt operatu opisowo-kartograficznego dotyczącego modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków, obręby ewidencyjne 0001 – 0009, zgodnie  z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U.  z 2016 r. poz.1034),  w zakresie:
 budynków - geometryczny opis konturu budynku; geometryczny opis bloku budynku; status budynku; rodzaj budynku według KŚT; klasa budynku według PKOB; główna funkcja budynku; inne funkcje budynku; pole powierzchni zabudowy; pole powierzchni użytkowej budynku; data zakończenia budowy i przebudowy budynku; materiał ścian zewnętrznych budynku; liczba kondygnacji nadziemnych; liczba kondygnacji podziemnych; zakres przebudowy; data oddania do użytkowania;  data rozbiórki budynku; przyczyna rozbiórki,
użytków – niewłaściwe oznaczenie użytku Bp,
 w jednostce ewidencyjnej Gmina – Miasto Świnoujście, wyłożony do wglądu w dniach    05 lipca 2018 r. do 25 lipca 2018 r.,  w siedzibie Biura Geodety Miasta w Świnoujściu przy ulicy Wojska Polskiego 1/3, stał się z dniem 26 lipca 2018 r.  operatem ewidencji gruntów i budynków.
§ 2. Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowo – kartograficznym, może w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszej informacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego zgłaszać zarzuty do tych danych, do Prezydenta Miasta Świnoujście na adres: 72-600 Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5.
§ 3. Zarzuty zgłoszone po terminie określonym w § 2 będą traktowane jako wnioski o zmianę danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
 

Powiadom znajomego