W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Informacja w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz wprowadzanie oczyszczonych ścieków opadowych do gruntu


WOS.6341.9.1.2015.BZ                                             Świnoujście dnia 17 września  2015 r.
 
 
 
 
 
 
 
I N F O R M A C J A
Prezydenta Miasta Świnoujście

 
 
Na podstawie art. 127 ust.6 ustawy z dnia 16 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz.U. z 2012 r. poz. 145, zm. poz. 951 i poz. 1513 oraz z 2013 r. poz. 21 i poz. 165) podaję do publicznej wiadomości, że do Prezydenta Miasta Świnoujście wpłynął wniosek POLTRAMP YARD S.A. z siedzibą przy ul. Portowej 16 w Świnoujściu w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz wprowadzanie oczyszczonych ścieków opadowych do gruntu dz. nr 213/55, 213/56, 213/57, 213/58 obr. 10 Miasto Świnoujście.
.
Do wniosku załączono :
  • operat wodnoprawny na wprowadzanie ścieków opadowych do ziemi oraz na wykonanie urządzeń wodnych opracowany przez Pana Piotra Bielaka w sierpniu 2015 r.,
  • opis prowadzenia zamierzonej działalności sporządzony w języku nietechnicznym.
Jednocześnie informuję o:
  • możliwości zapoznania się z w/w dokumentami w Urzędzie Miasta Świnoujście -  Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa przy  ul. Wyspiańskiego 35 c pok. 204,
  • możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od opublikowania niniejszej informacji w formie pisemnej na Stanowisku Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Świnoujście, ustnie do protokołu w Wydziale Ochrony Środowiska i Leśnictwa Urzędu Miasta Świnoujście lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres wos@um.swinoujscie.pl.
      Uwagi i wnioski złożone po wskazanym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.  
 

Powiadom znajomego