W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

I Zastępca Prezydenta Miasta


I Zastępca Prezydenta Miasta - Arkadiusz Mazepa

Z wykształcenia prawnik oraz specjalista doradztwa i rachunkowości podatkowej, wieloletni samorządowiec z doświadczeniami na różnych szczeblach samorządu, zarówno we władzy uchwałodawczej, jak i wykonawczej, a także prezes Zachodniopomorskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych, Wiceprezes WOPR Myślibórz oraz Przewodniczący Społecznej Rady Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie. Były Sekretarz Gminy, Starosta Powiatu, Dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa, Skarbnik i Członek Zarządu Euroregionu POMERANIA, Członek Zespołu ds. Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej przy Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, pracujący dotychczas jako Dyrektor wojewódzkiej jednostki budżetowej Sekretariat ds. Młodzieży Województwa Zachodniopomorskiego oraz Kierownik Punktu EUROPE DIRECT Szczecin.

Ukończył wiele szkoleń i kursów zwiększających jego kompetencje zawodowe i społeczne, m.in. takich jak, systemy zarządzania jakością i audyt wewnętrzny, system ocen okresowych – tworzenie i koordynacja, czy też organizacja i funkcjonowanie systemu obronnego i bezpieczeństwa RP - Akademia Obrony Narodowej oraz wiele innych. Jest posiadaczem licznych certyfikatów, m.in. certyfikat u Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością, certyfikatu z zakresu audytu wewnętrznego i kontroli w JST, certyfikatu  z zakresu nowoczesnego zarządzania w zakładach opieki zdrowotnej. Ukończył również kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych.

Szanowany przez swoich dotychczasowych współpracowników za odpowiedzialność, serdeczność i rozwiązywanie trudnych sytuacji.

Prywatnie miłośnik nurkowania, słońca i różnorodnej przyrody. Tata 19-letniego syna, tegorocznego maturzysty.

 

Kompetencje:

1) sprawy rozwoju gospodarczego, obsługi inwestorów, wspierania przedsiębiorczości, gospodarowania nieruchomościami, tworzenia, koordynowania i monitorowania strategii Miasta oraz realizację inwestycji miejskich, w tym: aktywizację gospodarczą i tworzenie warunków rozwoju przedsiębiorczości; pomocy publicznej dla przedsiębiorców; politykę mieszkaniową, w tym programy budownictwa społecznego oraz rewitalizację obszarów miejskich; urbanistykę i planowanie przestrzenne, ochronę zabytków i opiekę nad zabytkami; pozyskiwanie środków pozabudżetowych; ochronę środowiska i przyrody, gospodarkę wodną, w tym realizację programów efektywności energetycznej i niskiej emisji;

2) zarządzanie infrastrukturą komunalną i bieżące utrzymanie Miasta, w tym: zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury Miasta; publiczny transport zbiorowy; inżynierię i organizację ruchu drogowego; gospodarkę wodno-ściekową; gospodarkę odpadami komunalnymi oraz utrzymanie porządku i czystości; gospodarkę energetyczną i cieplną; handel, usługi i targowiska; zieleń, gospodarkę leśną i cmentarze; ochronę zwierząt; administrację geologiczną oraz architektoniczno-budowlaną;

3) wykonywanie zadań kierownika jednostki organizacyjnej w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych;

4) merytoryczny nadzór nad spółkami z udziałem Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie związanym z powierzonymi zadaniami;

5) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie związanym z powierzonymi zadaniami, a w szczególności: powoływanie komisji przetargowej, zatwierdzenie trybu postępowania, zatwierdzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawieranie umów oraz udzielanie zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł i zawieranie umów.


Nadzór nad następującymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Miasta:

  • Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami,
  • Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej (Komunikacja Autobusowa sp. z o.o., Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi),
  • Wydział Inwestycji Miejskich (ZWiK sp. z o.o., PEC sp. z o.o.),
  • Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa,
  • Wydział Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych,
  • Wydział Rozwoju Gospodarczego i Obsługi Inwestorów (Towarzystwo Budownictwa Społecznego LOKUM sp. z o.o.),
  • Wydział Urbanistyki i Architektury.

 

Powiadom znajomego

PrevNext