Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Sekretarz Miasta

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść




Sekretarz Miasta -  Dorota Konkolewska

tel. (91) 321-27-80, faks (91) 321-59-95

sekretarz@um.swinoujscie.pl

Urodzona w Świnoujściu gdzie zamieszkuje od ponad 47 lat. Jest absolwentką lokalnego Liceum Ekonomicznego, które ukończyła z wyróżnieniem jako prymus szkoły. Jest absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Ukończyła  studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji oraz studia doktoranckie z nauk ekonomicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe. Pełniła funkcje kierownicze w Urzędzie Skarbowym w Świnoujściu do końca października 2011 r.  Od wielu lat współpracuje z  Zachodniopomorską Szkołą Biznesu. Od 2007 roku związana z wydawnictwem Wiedza i Praktyka spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie jako autor artykułów w zakresie zarządzania jakością.

Posiada uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (certyfikat księgowy nr 28663/2008  wydany w dniu 03.02.2009 roku przez Ministra Finansów) jak również uprawnienia pełnomocnika jakości i auditora wewnętrznego zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001.

W latach 2011-2016 pełniła funkcję zastępcy dyrektora w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.

Od 01.04.2016 r. do 31.10.2019r. prezes zarządu Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.

 Od 2015 r. jest członkiem Instytutu Badań nad Innowacjami i Przedsiębiorczością w Stargardzie.

W 2017 r. powołana do Rady Biznesu Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług.

Od 2019r. współpracuje z Polską Komisją Akredytacyjną w Warszawie i Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, Oddziałem Okręgowym w Szczecinie.

Ma dwóch synów - 25-letniego Krzysztofa  i 14-letniego Grzegorza. Mąż Arkadiusz pracuje w Morskiej Służbie Poszukiwania i Ratownictwa.

Kompetencje:

  • organizacja pracy Prezydenta Miasta oraz koordynowanie współpracy Prezydenta z Radą Miasta i Urzędem,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu, sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynacja i nadzór nad działalnością komórek organizacyjnych Urzędu,
  • zapewnienie sprawnej obsługi interesantów,
  • obsługa kontaktów zewnętrznych oraz spraw Miasta w zakresie powierzonym przez Prezydenta,
  • współpraca z zarządami osiedli,
  • ubezpieczenie Miasta,
  • ochrona praw konsumenckich,
  • nadzór właścicielski w spółkach prawa handlowego, z wyłączeniem spółek prowadzących działalność leczniczą,
  • nadzór nad sprawami : aktami stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, ewidencji pojazdów i wydawania praw jazdy oraz stowarzyszeń i fundacji.


Nadzór nad następującymi komórkami organizacyjnymi Urzędu:

  • Wydział Komunikacji,
  • Wydział Organizacyjny,
  • Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego,
  • Biuro Technologii Informacyjnych,
  • Biuro Rady Miasta,
  • Miejski Rzecznik Konsumentów.


 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij