W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Kontakt

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Sekretarz Miasta

XML

Treść





Sekretarz Miasta -  Krzysztof Bagiński

tel. (91) 321-27-80, faks (91) 321-59-95

sekretarz@um.swinoujscie.pl

Pan Krzysztof Bagiński w 1997 r. ukończył studia wyższe zawodowe, a następnie w 1999 r. uzyskał tytuł magistra pedagogiki. Od stycznia 1997 r. do stycznia 1999 r. pełnił funkcję dyrektora Szkoły Podstawowej w Sinicach, gmina Białogard. W latach 1999 – 2010 pracował w Starostwie Powiatowym w Białogardzie, jako Wicestarosta, a następnie przez dwie kadencje, jako Starosta. Po wygranych wyborach samorządowych przez dwie kadencje, do 21 listopada 2018 r. sprawował urząd Burmistrza Białogardu. W czasie pracy samorządowej ukończył studia podyplomowe – Prawo Administracyjne i Samorządowe na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studia podyplomowe z organizacji i zarządzania oświatą na WSAP w Szczecinie.

Kompetencje:

  • organizacja pracy Prezydenta Miasta oraz koordynowanie współpracy Prezydenta z Radą Miasta i Urzędem,
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu, sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz koordynacja i nadzór nad działalnością komórek organizacyjnych Urzędu,
  • zapewnienie sprawnej obsługi interesantów,
  • obsługa kontaktów zewnętrznych oraz spraw Miasta w zakresie powierzonym przez Prezydenta,
  • współpraca z zarządami osiedli,
  • ubezpieczenie Miasta,
  • ochrona praw konsumenckich,
  • nadzór właścicielski w spółkach prawa handlowego, z wyłączeniem spółek prowadzących działalność leczniczą,
  • nadzór nad sprawami z zakresu:
    a) ewidencji pojazdów i wydawania praw jazdy;
    b) rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych;
    c) stowarzyszeń i fundacji.


Nadzór nad następującymi komórkami organizacyjnymi Urzędu:

  • Wydział Komunikacji,
  • Wydział Organizacyjny,
  • Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego,
  • Straż Miejska,
  • Biuro Technologii Informacyjnych,
  • Biuro Rady Miasta,
  • Miejski Rzecznik Konsumentów.


 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane