Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Tłumacz języka migowego onlineUrząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl 
Wirtualny Urzędnik* (całodobowo)

– tel. 732 145 826 

*eksperymentalnie

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap i e-Doręczeń, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

BTI.271.2.51.2025

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zapytanie dotyczy umowy serwisowej zainstalowanych w Urzędzie modułów (Admin, Mieszkańcy, Oprogramowanie współpracujące z Systemem Rejestrów Państwowych: Źródło i WSAD), za okres 1 stycznia 2026 – 31 grudnia 2029. Przedmiotem umowy są w szczególności aktualizacje, oraz dostosowanie systemu do zmian prawnych, naprawy niesprawności systemu, wsparcie użytkownika, w eksploatacji funkcjonalności oprogramowania do realizacji zadań samorządu w zakresie ewidencji ludności, zarządzania danymi o mieszkańcach do celów planowania działań w zakresie edukacji, bezpieczeństwa, wyborów lokalnych, spraw obywatelskich i strategii gminy.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BTI.271.2.51.2025
Zamawiający Urząd Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130.000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert mail na podane w ogłoszeniu adresy, z tytułem: BTI.271.2.51.2025
rozstrzygnięcie

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła jedna oferta - zgodnie z protokołem

Załączniki

RODO docx, 16 kB

Powiadom znajomego