W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Bolesława Chrobrego, Uzdrowiskowej i Zdrojowej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Bolesława Chrobrego, Uzdrowiskowej i Zdrojowej
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WUA.271.1.2025.AN
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130.000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę w formie skanu podpisanych dokumentów przesłać na adres e-mail: wua@um.swinoujscie.pl
URZĄD MIASTA ŚWINOUJŚCIE
Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. 91 321 31 02 fax 91 321 59 95
znak sprawy: WUA.271.1.2025.AN
Świnoujście, dnia 28.01.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE 
dot. wykonania usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Bolesława Chrobrego, Uzdrowiskowej i Zdrojowej.

 

1.   Zamawiający: Gmina Miasto Świnoujście, Wydział Urbanistyki i Architektury (WUA),

2.   Dane do kontaktu: 

Aleksandra Nagaba, główny specjalista WUA, tel. 91 3278677,  anagaba@um.swinoujscie.pl

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

4.   Kod CPV -  71410000-5 – usługi planowania przestrzennego

5.   Kryteria oceny ofert:

a)     wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: 

-       najniższa cena: 20%

-       termin realizacji zamówienia: 30%

-       ilość uchwalonych planów lub koncepcji, analiz, konkursów dotyczących kompleksowego zagospodarowania obszaru o pow. min. 3 ha dla zabudowy mieszkaniowej, usługowej, turystycznej, innej: 20%

-       przedstawienie graficzne schematów analiz wstępnych: 10%

-       potencjał zespołu projektowego: 20%

b)     za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów.

6.   Data realizacji zamówienia: lipiec 2026 r.

7.   Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru prac

8.   Forma oferty. Sposób składania oferty:

a)   oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

b)  oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę;

c)   ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wua@um.swinoujscie.pl ;

d)  termin złożenia oferty: do dnia 11.02.2025 r., do godz. 15:00;

e)   oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

9.   Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 12.02.2025 r., godz. 13:00 w pok. nr 222, w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Świnoujście;

10.  Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV;

11.  Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi;

12.  W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń;

13.  Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

14.  Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.

Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.

15.  Odrzuceniu, jako oferta rażąco niska ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

16.  Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

1) została złożona po terminie składania ofert;

2) została złożona przez wykonawcę:

a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, 

b) jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;

3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

4) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

7) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 13 ppkt 1, 2 oraz 3,

8) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe.


 Z-ca Naczelnika
Wydziału Urbanistyki i Architektury
mgr inż. arch. Joanna Dąbrowska

sporządziła:  Aleksandra Nagaba
                     Główny specjalista WUA

 

Załączniki:

1.   Uchwała Rady Miasta wraz z załącznikiem graficznym przedstawiającym teren objęty zapytaniem ofertowym;
2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3.   Formularz ofertowy;
4.   Formularz „Zestawienie uchwalonych planów lub koncepcji, analiz, konkursów”;
5.   Formularz „Zestawienie schematów analiz wstępnych”;
6.   Formularz „Potencjał zespołu projektowego”;
7.   Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych;
8.   Projekt umowy;
9.   Projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego.

Załączniki

Powiadom znajomego