W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   


Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Gospodarz Promenady

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Gospodarz Promenady
Miejsce pracy Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście - tereny Promenady Nadmorskiej oraz przejść na plażę
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Status w trakcie rozstrzygania

Treść

 PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE

POSZUKUJE PRACOWNIKA NA STANOWISKO 

GOSPODARZ PROMENADY

 

Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

1.         minimum wykształcenie zawodowe,

2.         ukończone 18 lat,

3.         posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5.         predyspozycje osobowościowe: dokładność, komunikatywność, umiejętność współpracy.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.      Nadzorowanie terenów Promenady Nadmorskiej oraz przejść na plażę przez sześć dni w tygodniu w godzinach popołudniowych tj. od godz. 15.00 do godz. 21.00, w związku z sezonem turystycznym oraz zwiększeniem się ilości dzierżaw terenów gminnych w tym okresie.

2.      Pobieranie opłaty targowej na terenach zlokalizowanych w obrębie Promenady i przejść na plażę.  

 

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1.      praca w terenie,

2.      zatrudnienie w formie umowy zlecenie,

3.      wysiłek umysłowy i fizyczny.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.    list motywacyjny,

2.    życiorys zawodowy (CV), 

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: „Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu zatrudnienia. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.” 

3.    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4.    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,

5.    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6.    klauzula informacyjna dla kandydata.

 

Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej www.bip.swinoujscie.pl w zakładce – praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście (tel. 91 321 44 25).  

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: „Dotyczy stanowiska Gospodarz Promenady” w terminie do dnia 30 czerwca 2022 roku.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego