W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   


Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Młodszy opiekun

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Młodszy opiekun
Miejsce pracy Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert w sekretariacie Żłobka

Treść

Dyrektor Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu przyjmie kandydata do pracy na stanowisko młodszy opiekun w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę na zastępstwo.

Zakres wykonywanych zadań: sprawowanie opieki nad dziećmi do lat 3.

Osoba zainteresowana ofertą powinna spełniać następujące niezbędne warunki:   

1. Wykształcenie medyczne: pielęgniarki, położnej lub  opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub wykształcenie średnie w trakcie kształcenia w/w             2. Umiejętność pracy w zespole                                                                         3. Samodzielność i komunikatywność                                                                4. Nieposzlakowana opinia                                                                                5. Dobry stan zdrowia                                                                                                                                

Wymagane dokumenty:

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie Podania oraz CV z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,    
• kwestionariusz osobowy dla kandydata,
• klauzula informacyjna dla kandydata,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
• kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty).

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Podanie i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Dokumenty należy składać w sekretariacie żłobka w terminie do dnia: 30.11.2021 r. do godziny 14:00. 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Żłobku Miejskim w Świnoujściu zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście. Po zakończenia rekrutacji dokumenty, które nie zostały odebrane zostaną usunięte najpóźniej w ciągu 3 miesięcy.

Numer telefonu kontaktowego: 91-321-45-07 w godz. od 7:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku.

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane