Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Stanowisko Obsługi Interesantów – ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście,

Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa, ul. Wyspiańskiego 35c wejście 1, 72-600 Świnoujście. 

Godziny przyjmowania petentów: 

poniedziałek – piątek w godz. 7:00 - 15:00

w siedzibie  Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa przy ul. Wyspiańskiego 35c, pokój nr 203

Opłaty: 

Bez opłaty skarbowej.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Nie wymaga odpowiedzi.

Sposób załatwienia:  

Złożenie Informacji o wyrobach zawierających azbest.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.

Podstawa prawna:

§ 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011, Nr 8, poz. 31).

Uwagi:

1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, (osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą) dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.

2. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru określonego w punkcie 1.

3. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku. Kopię złożonej informacji (drugi egzemplarz), właściciel, zarządca lub użytkownik przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

Wymagane załączniki/dokumenty:

Informacja o wyrobach zawierających azbest



Załączniki:

Informacja o wyrobach zawierających azbest