WYMAGANE DOKUMENTY

  • wniosek

SPOSOBY ZŁOŻENIA

  • osobiście: Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
  • pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
  • pocztą elektroniczną na adres: archiwum@um.swinoujscie.pl

OPŁATY

nie ma
 
CZAS REALIZACJI

30 dni

TRYB ODWOŁAWCZY

nie ma

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Organizacyjny

ODBIÓR

  • osobiście
  • listem poleconym
  • pocztą elektroniczną

 

PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych



Załączniki:

WNIOSEK W CELU UZYSKANIA DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH
Klauzula RODO