Zarządzeniem nr 620/2020 z dnia 29.09.2020 r. Prezydent Miasta Świnoujście :

- wyznaczył Adrianę Lesiewicz jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Świnoujście.

- powołał działający pod przewodnictwem Koordynatora Zespół do Spraw Dostępności, zwany dalej „Zespołem”, w którego skład wchodzą:

1)      Aleksandra Bogdał – Główny specjalista Wydziału Urbanistyki i Architektury,
2)      Sławomir Kamiński – Podinspektor Biura Technologii Informacyjnych,
3)      Leszek Kozłowski – Inspektor Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej,
4)      Dorota Królikowska – Inspektor Wydziału Edukacji,
5)      Katarzyna Kwiecień – Główny specjalista Wydziału Zdrowia i Pomocy Społecznej,
6)      Małgorzata Tokarzewska – Główny specjalista Wydziału Inwestycji Miejskich,
7)      Małgorzata Widurska – Kierownik Działu Gospodarczego.

Koordynator wraz z Zespołem realizuje w szczególności zadania związane z:

1)      wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;

2)      przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;

3)      monitorowaniem działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt z Koordynatorem ds. dostępności :

Adriana Lesiewicz
tel. 91 327 86 71
e-mail : internet@um.swinoujscie.pl