Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4 poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.

 

I. Określenie stanowiska urzędniczego.

Podinspektor do spraw informatyki.

II. Wymagania konieczne:

o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

1)      posiadają obywatelstwo polskie,

2)      mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

3)      nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszą się nieposzlakowaną opinią,

1)      posiadają wykształcenie wyższe lub średnie i 2 lata stażu pracy.

III. Wymagania dodatkowe:

1)       znajomość budowy i zarządzania sieciami komputerowymi ,

2)      znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych , w tym Windows Server 2008,

3)      biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office,

4)      co najmniej dobra znajomość relacyjnych baz danych MS SQL, Firebird oraz umiejętność zarządzania nimi,

5)      co najmniej podstawowa znajomość systemów Linux ( CentOS ), 

6)      znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji  technicznej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

V.  Warunki pracy:

1)      miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,

2)      wymiar czasu pracy: 1/2 etatu,

3)      umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy  z możliwością  zawarcia umowy na czas nieokreślony.

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282).

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

1)      współdziałanie z informatykiem zatrudnionym w MOPR,

2)      administrowanie siecią komputerową MOPR,

3)      zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego w MOPR,

4)      odpowiedzialności za rozwiązywanie  bieżących problemów informatycznych,

5)      pełnienie funkcji administratora systemów,

6)      instalacja i aktualizacja oprogramowania,

7)      stosowanie środków technicznych mających na celu zabezpieczenie danych osobowych przed ujawnieniem,

8)      profilaktyka antywirusowa,

9)      czuwanie nad zapewnieniem awaryjnego zasilania komputerów oraz innych urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo przetwarzania danych,

10)  usuwanie zgłoszonych usterek lub zgłaszanie ich do serwisu,

11)  przydzielanie i konfiguracja kont pocztowych pracownikom MOPR,

12)  inspirowanie i realizacja nowych wdrożeń informatycznych,

13)  nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej w MOPR, inicjowanie zadań z zakresu jej modernizacji,

14)  dokonywanie zakupów, w porozumieniu z informatykiem, mających na celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego w MOPR a w szczególności sprzętu komputerowego, drukarek, programów

15)  umieszczanie informacji dostarczanych przez pracowników MOPR mających obowiązek dbania o aktualizacje strony MOPR.

VII. Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:

1)      list motywacyjny,

2)      wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

3)      dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),

4)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282),

5)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7)      oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.

Dokumenty należy składać do dnia 07.09.2020r. do godziny 1530  w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).

Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 07.09.2020r. do godziny 1530.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.