Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. nr 9, telefon 91 327 28 91, email: wso@um.swinoujscie.pl

godziny pracy: 
7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku

WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o przekazanie danych kontaktowych do rejestru danych kontaktowych, ich aktualizację oraz usunięcie z rejestru danych kontaktowych – do pobrania w zakładce z drukami lub na miejscu na stanowisku dowodów osobistych;
  • Dokument tożsamości;
  • Telefon komórkowy – jeśli potwierdzasz dane w RDK przy urzędniku. Dostaniesz na niego SMS-a. Jeśli będziesz chciał potwierdzić także adres e-mail, potrzebny Ci będzie również dostęp do konta pocztowego.

SPOSOBY ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

  • Osobiście Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Biura Dowodów Osobistych, pok. nr 9;
  • Samodzielnie przez internet – KLIKNIJ TUTAJ

OPŁATY

Bez opłat

TERMIN ZAŁATWIENIA

Od razu po potwierdzeniu kodem.

TRYB ODWOŁAWCZY

Nie dotyczy.

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych.



Załączniki:

Wniosek do Rejestru danych kontaktowych
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w rejestrze danych kontaktowych