Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych (Dz.U.  z 2019 r. poz. 2467).

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. osobiście w urzędzie

  • wniosek o przekazanie danych kontaktowych do rejestru danych kontaktowych, ich aktualizację oraz usunięcie z rejestru danych kontaktowych – do pobrania w zakładce z drukami lub na miejscu na stanowisku dowodów osobistych;
  • dowód osobisty lub paszport;
  • telefon komórkowy – jeśli potwierdzasz dane w RDK przy urzędniku. Dostaniesz na niego SMS-a. Jeśli będziesz chciał potwierdzić także adres e-mail, potrzebny Ci będzie również dostęp do konta pocztowego.

2. samodzielnie przez internetKLIKNIJ TUTAJ

II. OPŁATY: bez opłat

III. TERMIN ZAŁATWIENIA: od razu po potwierdzeniu kodem.

IV. TRYB ODWOŁAWCZY: nie dotyczy.

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. nr 9.

telefon 91 32 78 591, email wso@um.swinoujscie.pl



Załączniki:

Wniosek do Rejestru danych kontaktowych