Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
  1. Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. - o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2018r., poz. 317);
  2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.);
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późn. zm.).

 Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa;

 2. Załączniki:

  • dowód rejestracyjny pojazdu (do wglądu);
  • pełnomocnictwo - w przypadku działania pełnomocnika;
  • dowód uiszczenia opłaty za udzielenie pełnomocnictwa.

 

 Opłaty:

1.Wysokość opłat:

  • nalepka wydawana jest bezpłatnie;
  • 17 zł – za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego ojcu, matce, dziadkowi, babci, małżonkowi, dziecku, wnukowi lub rodzeństwu).

2. Opłatę można wnieść:

  • gotówką w kasie Urzędu Miasta Świnoujście
  • lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście

– Bank PKO BP S.A nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933

  • dowód wpłaty/przelewu należy załączyć do wniosku

 

 Termin załatwienia sprawy:

  • Naklejka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku.

 

Jednostka odpowiedzialna / Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta Świnoujście

Wydział Komunikacji

 ul. Wojska Polskiego 1/2

 72-600 Świnoujście

 

 Tryb odwoławczy

  • Nie przysługuje.

 

 



Załączniki:

Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa