Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, parter, Stanowisko Obsługi Interesantów.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

1)      osoba fizyczna,

2)      osoba prawna,

3)      jednostka organizacyjna.

 

Godziny przyjmowania klientów:

1)      poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 7:30-15:30,

2)      czwartek: 7:30-16:30.

 

Uwagi: W przypadku składania wniosku przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo oraz potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa w wysokości 17 zł.

 

Opłaty: Od wniosku należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (podstawa prawna: art. 1 ust. 1 pkt 1b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej z zw. z Załącznikiem do ustawy, część II, pkt 21). Opłatę należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Gminy Miasto Świnoujście o numerze 95-1240-3914-1111-0010-0965-0933 lub w kasie Urzędu Miasta.


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zaświadczenia wydawane są w terminie do siedmiu dni.


Tryb odwoławczy
: brak.


Podstawa prawna:

1)      art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm.),

2)      ustawa z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015r. poz. 1777 ze zm),

3)      uchwała Nr XXXVIII/296/2017 Rady Miasta Świnoujście z dnia 11 maja 2017r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Miasto Świnoujście.

 

Wymagane wnioski i dokumenty:

1)      wniosek o wydanie zaświadczenia,

2)      dowód wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia