1. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Biuro Obsługi Interesanta (parter)
Stanowisko Obsługi Interesanta – delegatura Wydziału Urbanistyki i Architektury (parter)
 
2. KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM
Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.
 
3. GODZINY PRZYJMOWANIA

godziny pracy wydziału:                  poniedziałek - piątek       7:30 – 15:30
Stanowisko Obsługi Interesanta:     poniedziałek - piątek       7:30 – 15:30

4. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia następuje w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
 
5. TRYB ODWOŁAWCZY
Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje odwołanie.
 
6. PODSTAWA PRAWNA
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2020 r. Poz. 256).
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (jednolity tekst Dz. U. z 2019 r., Poz. 1000 z późniejszymi zmianami).

7.
OPŁATY
Wysokość opłaty skarbowej wynosi:
  • za każdy egzemplarz  zaświadczenia - 17 zł
  • za pełnomocnictwo - 17 zł
Opłatę skarbową można wnieść:
w kasie Banku PEKAO S.A. w Urzędzie Miasta w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/5
na rachunek Pekao SA, I Oddział w Świnoujściu nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933
 
8. WYMAGANE WNIOSKI I DOKUMENTY
  • wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
  • pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu inwestora;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej


Załączniki: