Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Stanowisko Obsługi Interesantów

ul. Wojska Polskiego 1/5

72-600 Świnoujście

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:30—15:30
wtorek 7:30—15:30
środa 7:30—15:30
czwartek 7:30—16:30
piątek 7:30—15:30

Wniosek można również wysłać:

  • pocztą tradycyjną na adres:
    Prezydent Miasta Świnoujście  
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście
  • pocztą elektroniczną na adres:
    wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba prawna
  • osoba fizyczna
  • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

 

Uwagi:

  • Prezydent Miasta Świnoujście może objąć patronatem wydarzenie niekomercyjne, bezpośrednio związane z promocją i kreowaniem pozytywnego wizerunku Świnoujścia, integracją jego mieszkańców, rozwojem inicjatyw społecznych, kulturalnych, naukowych, gospodarczych, sportowych i innych korzystnych dla miasta i jego mieszkańców
  • organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji o przyznanym patronacie w materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych związanych z wydarzeniem
  • w przypadku niezgodnego z przeznaczeniem używania patronatu Prezydent Miasta Świnoujście może odebrać przyznane uprzednio wyróżnienie. O podjętej decyzji organizator będzie poinformowany w formie pisemnej


Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wniosek należy złożyć co najmniej 30 dni przed datą planowanego wydarzenia.

Z wnioskiem o objęcie przez Prezydenta Miasta Świnoujście patronatem wydarzenia występuje organizator.

Organizator otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej o przyznaniu bądź odmowie przyznania patronatu.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o patronat  Prezydenta Miasta Świnoujście
  • załączniki (np. program wydarzenia, referencje, inni patroni)

Formularz wniosku dostępny jest również na Stanowisku Obsługi Interesantów.



Załączniki:

Wniosek o patronat Prezydenta Miasta Świnojście