Miejsce załatwienia sprawy 

Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Komunikacji, ul. Wojska Polskiego 1/2, parter, pokój nr 4

Godziny przyjmowania interesantów 8:00-15:00

 

Wymagane dokumenty

  • wniosek
  • oryginał zaświadczenia, lub równoważnego dokumentu wydanego w innym państwie, wraz z tłumaczeniem na język polski o demontażu lub przyjęciu niekompletnego pojazdu, (zespołu pojazdu posiadającego numer VIN lub numer nadwozia, podwozia albo ramy),
  • oryginał dotychczasowego dowodu rejestracyjnego,
  • oryginał karty pojazdu jeżeli była wydana,
  • tablice rejestracyjne.

Do wglądu

Oryginał dowodu osobistego lub/i zaświadczenia o zameldowaniu;

Opłaty

  • 10,00 zł – opłata skarbowa

Opłaty należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Świnoujście lub na konto bankowe:

 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933

 

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm.);
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - (Dz. U. 2017, poz. 2355),
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t.j. Dz. U. 2016, poz. 1088),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( t.j. Dz. U. 2015, poz. 783);
  • Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U 2017, poz. 1257)

 

Tryb odwoławczy: 

Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie  za pośrednictwem Prezydenta Miasta Świnoujście w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

 



Załączniki:

Wniosek o rejestrację, wyrejestrowanie, rejestrację czasową — kopia.docx
Wniosek o rejestrację, wyrejestrowanie, rejestrację czasową-współwłasność.docx