Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Biuro Obsługi Interesanta (parter)
Stanowisko Obsługi Interesanta – delegatura Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej (parter)

Godziny przyjmowania klientów 7:30 – 15:30

Uwagi: brak

Opłaty: brak

Termin i sposób załatwienia sprawy: w ciągu miesiąca poprzez decyzję administracyjną

Tryb odwoławczy: odwołanie do SKO w ciągu 14 dni od otrzymania decyzji

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 180)

Wymagane wnioski i dokumenty:

- wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

- wydruk czynszowy,

- cała faktura za energię elektryczną,

- dokumenty poświadczające dochody uzyskane przez rodzinę w ostatnich 3 miesiącach.



Załączniki:

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego