Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Stanowisko Obsługi Interesantów (parter budynku) lub Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa (budynek przy ul. Wyspiańskiego 35c, pok. 202)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę: właściciel nieruchomości jednorodzinnej (w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach), wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia mieszkaniowa

Godziny przyjmowania klientów: 7.30 – 15.30

Termin i sposób załatwienia sprawy: Deklaracje powinny być składane w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca / do dnia 10 lutego każdego roku w przypadku nieruchomości już zamieszkiwanej

Uwagi: Terminem wniesienia opłaty za pierwsze dwa miesiące roku kalendarzowego jest dzień 15 luty

Podstawa prawna: art. 6m ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Wymagane wnioski i dokumenty: do wypełnienia deklaracji niezbędna jest informacja z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Świnoujściu o zużyciu wody za poprzedni rok kalendarzowy z danej nieruchomości

 



Załączniki:

deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi