Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Zarządzania Kryzysowego
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście

tel. +48 91 322 00 08
tel/faks +48 91 321 44 26
e-mail: mczk@um.swinoujscie.pl

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych

Godziny przyjmowania klientów:

Wydział Zarządzania Kryzysowego: od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 15.00

Opłaty:
Zawiadomienie nie podlega opłacie

Zgłoszenia zgromadzeń w trybie uproszczonym ( nie powodujące utrudnień w ruchu drogowym) dokonuje się w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Świnoujście

  • osobiście
  • telefonicznie pod numerem: +48 91 322 00 08
  • pocztą elektroniczną na adres:  mczk@um.swinoujscie.pl

Podstawa prawna:

  •  ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach  (Dz.U. z 2022,poz.1389)

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w postępowaniu uproszczonym


Załączniki:

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w postępowaniu uproszczonym