Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 709 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY: 

1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

2. Załączniki: zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość.
 

II. OPŁATY: 
Opłata skarbowa - 39 zł

III. TERMIN ODPOWIEDZI: 
Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: 
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego

ul. Wyspiańskiego 35c
tel. 91 321 24 79

V. TRYB ODWOŁAWCZY: 
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.



Załączniki:

Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gmine Świnoujście