Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 709 z późn. zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
2. załączniki:
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia: akty stanu cywilnego uzupełnia się na podstawie odpisów zupełnych aktów stanu cywilnego 
3. do wglądu:
- ważny dokument tożsamości

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa - 39 zł

III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
tel. 91 321 24 79

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.



Załączniki:

Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gmine Świnoujście