Podstawa prawna: art. 44 ust. 1 pkt. 3, art. 49 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2064, z późn. zm.)

I.WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
2. Do wglądu:
• dokument tożsamości wnioskodawcy.

II.OPŁATY:

Opłata skarbowa:
• za zaświadczenie – 38,00 zł

III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).

IV.JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Stanu Cywilnego (USC).

V.TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

VI.UWAGI:

1. Zaświadczenie można odebrać:
• osobiście w USC, w którym złożono wniosek,
• dostać listownie,
• dostać w formie dokumentu elektronicznego.

 



Załączniki:

Wniosek o zaświadczenie o stanie cywilnym.pdf
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gmine Świnoujście