Projekt porządku obrad:

  1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z LIX sesji Rady Miasta).
  2. Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
  3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
  4. Interpelacje i zapytania Radnych.
  5. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2018.
  6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2018-2028.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Prezydenta Miasta Świnoujście.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy urzędowej ulicy.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków i trybu przekazywania stypendiów dla osób zajmujących się twórczością artystyczną i upowszechnianiem kultury oraz nagród za osiągnięcia artystyczne.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży jak i poza miejscem sprzedaży na terenie Gminy Miasto Świnoujście oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. 
  11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie i Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (projekt I i II).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie wyspy Karsibór.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe wynajęcie na okres 10 lat części nieruchomości położonej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4 na rzecz PL2014 Spółki z o.o. z siedzibą w Warszawie. 
  14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do zaopiniowania organowi regulacyjnemu projektu „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków”.
  15. Zapoznanie ze sprawozdaniem z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2017 r.
  16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  17. Wolne wnioski.
  18. Zamknięcie obrad.