[start] [koniec]
Urząd Miasta Świnoujścia
72 - 600 Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
I piętro pok. 129

tel. 91 327 86 04
e-mail: rzecznik@um.swinoujscie.pl

Kierownik - Rzecznik Prasowy : Jarosław Jaz
Główny specjalista : Hanna Lachowska

Zadania Biura Informacji i Konsultacji Społecznych
1) tworzenie, zbieranie, analizowanie, rozpowszechnianie i archiwizowanie informacji o pracach Prezydenta, Urzędu i Rady,
2) kreowanie wizerunku Prezydenta, Urzędu i jednostek podległych w mediach krajowych i zagranicznych,
3) koordynowanie działań konsultacyjnych administracji samorządowej z partnerami społecznymi, prowadzonych w celu uzyskania opinii na temat proponowanych rozwiązań społecznych i gospodarczych,
4) koordynowanie działań informacyjnych w sytuacjach zagrożeń kryzysowych występujących na terenie Miasta,
5) koordynowanie kontaktów Prezydenta i Zastępców Prezydenta z mediami,
6) udział w posiedzeniach Rady i komisjach Rady,
7) obsługa serwisów internetowych Miasta oraz innych serwisów, profili, aplikacji i komunikatorów samorządu,
8) ewidencjonowanie w dedykowanej aplikacji komputerowej wniosków, podań i pism odnośnie informacji publicznej i prasowej oraz koordynowanie działań związanych z pozyskaniem informacji i udzielanie odpowiedzi na składane zapytania, w tym przygotowanie decyzji w sprawie,
9) katalogowanie dokumentacji zdjęciowej pozyskanej w ramach uczestnictwa w wydarzeniach z uczestnictwem Miasta,
10) przygotowanie planu finansowego i umów na usługi związane z realizacją zadań komórki, w tym terminowa obsługa dokumentów księgowych w zakresie kontroli merytorycznej.