[start] [koniec]

 Urząd Miasta Świnoujście
72-600 Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
I piętro - pokoje: 110, 112

Kierownik Biura - Radca Prawny Maciej Nowicki
tel.       913278614    
e-mail: mnowicki@um.swinoujscie.pl
e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

Radca Prawny - Agnieszka Jagiełło
tel. 913212425  
e-mail: ajagiello@um.swinoujscie.pl

Główny specjalista - Agnieszka Zygadlewicz
tel.       913278603         
e-mail: azygadlewicz@um.swinoujscie.pl
e-mail: zp@um.swinoujscie.pl

Inspektor - Barbara Stawicka    
tel.       913278603        
e-mail: bstawicka@um.swinoujscie.pl
e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

 Zadania Biura Nadzoru Prawnego i Koordynacji Zamówień Publicznych: 

1) bieżąca obsługa prawna organów Miasta oraz komórek organizacyjnych wskazanych przez Prezydenta, koordynacja i nadzór nad obsługą prawną Urzędu,

2) koordynacja czynności związanych z opiniowaniem i konsultowaniem prawnym projektów uchwał Rady Miasta, w tym projektów aktów prawa miejscowego oraz udział w sesjach Rady Miasta i posiedzeniach komisji Rady Miasta,

3) planowanie, nadzorowanie i rejestrowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:

a) przygotowanie planu zamówień publicznych w oparciu o potrzeby zgłaszane przez komórki organizacyjne Urzędu,

b) przygotowywanie okresowych raportów dotyczących udzielonych zamówień,

c) udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu pomocy przy przygotowaniu dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego i nadzór nad tą dokumentacją,

d) koordynacja postępowań przetargowych prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu i nadzór nad ich przebiegiem,

e) udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu informacji i wyjaśnień na temat przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych regulujących zasady udzielania zamówień,

f) bieżące informowanie komórek organizacyjnych Urzędu o zmianach w sferze prawa zamówień publicznych,

g) reprezentowanie Urzędu w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych i innymi instytucjami zajmującymi się sferą zamówień publicznych,

h) prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zbioru akt tych postępowań,

i) przygotowanie przewidzianych prawem sprawozdań na temat udzielonych zamówień publicznych,

4) pomoc prawna przy wykonywaniu przez Prezydenta uprawnień właścicielskich w odniesieniu do spółek gminnych lub spółek z udziałem gminy oraz koordynacja prawna ustawowego nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnymi lub spółkami z udziałem gminy,

5) realizacja budżetu przez komórkę w zakresie wykonywania zadań oraz prowadzenia rejestru korespondencji wpływającej,

6) edukacja prawna w rozumieniu art. 14 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,

7) monitorowanie procesu legislacyjnego oraz bieżące informowanie o zmianach przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na funkcjonowanie Miasta, a także współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych.