[start] [koniec]
Urząd Miasta Świnoujście

72-600 Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5

I piętro - pokoje: 110, 112

 

Kierownik Biura               Radca Prawny Maciej Nowicki

tel.          913278614          e-mail: mnowicki@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

 

Agnieszka Zygadlewicz   Główny specjalista

tel.          913278603          e-mail:  azygadlewicz@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: zp@um.swinoujscie.pl

 

Barbara Stawicka             Inspektor

tel.          913278603          e-mail:  bstawicka@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

 

 Zadania Biura Nadzoru Prawnego i Koordynacji Zamówień Publicznych: 

1)      bieżąca obsługa prawna organów Miasta oraz komórek organizacyjnych wskazanych przez Prezydenta, koordynacja i nadzór nad obsługą prawną Urzędu,

2)      koordynacja czynności związanych z opiniowaniem i konsultowaniem prawnym projektów uchwał Rady Miasta, w tym projektów aktów prawa miejscowego oraz udział w sesjach Rady Miasta i posiedzeniach komisji Rady Miasta,

3)      planowanie, nadzorowanie i rejestrowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:

a)      przygotowanie planu zamówień publicznych w oparciu o potrzeby zgłaszane przez komórki organizacyjne Urzędu,

b)      przygotowywanie okresowych raportów dotyczących udzielonych zamówień,

c)      udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu pomocy przy przygotowaniu dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego i nadzór nad tą dokumentacją,

d)     koordynacja postępowań przetargowych prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu i nadzór nad ich przebiegiem,

e)      udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu informacji i wyjaśnień na temat przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych regulujących zasady udzielania zamówień,

f)       bieżące informowanie komórek organizacyjnych Urzędu o zmianach w sferze prawa zamówień publicznych,

g)      reprezentowanie Urzędu w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych i innymi instytucjami zajmującymi się sferą zamówień publicznych,

h)      prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zbioru akt tych postępowań,

i)        przygotowanie przewidzianych prawem sprawozdań na temat udzielonych zamówień publicznych,

4)      pomoc prawna przy wykonywaniu przez Prezydenta uprawnień właścicielskich w odniesieniu do spółek gminnych lub spółek z udziałem gminy oraz koordynacja prawna ustawowego nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnymi lub spółkami z udziałem gminy,

5)      realizacja budżetu przez komórkę w zakresie wykonywania zadań oraz prowadzenia rejestru korespondencji wpływającej,

6)      edukacja prawna w rozumieniu art. 14 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,

7)      monitorowanie procesu legislacyjnego oraz bieżące informowanie o zmianach przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na funkcjonowanie Miasta, a także współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych, szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych.