Urząd Miasta Świnoujście

72-600 Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5

I piętro - pokoje: 110, 112

 

Kierownik Biura               Radca Prawny Maciej Nowicki

tel.          913278614          e-mail: mnowicki@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

 

Agnieszka Zygadlewicz   Główny specjalista

tel.          913278603          e-mail:  azygadlewicz@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: zp@um.swinoujscie.pl

 

Barbara Stawicka             Inspektor

tel.          913278603          e-mail:  bstawicka@um.swinoujscie.pl

                                               e-mail: bp@um.swinoujscie.pl

 

 

 

Zadania Biura Nadzoru Prawnego i Koordynacji Zamówień Publicznych: 

1)       bieżąca obsługa prawna organów Miasta oraz komórek organizacyjnych wskazanych przez Prezydenta, koordynacja i nadzór nad obsługą prawną Urzędu,

2)       koordynacja czynności związanych z opiniowaniem i konsultowaniem prawnym projektów uchwał Rady Miasta, w tym projektów aktów prawa miejscowego oraz udział w sesjach Rady Miasta i posiedzeniach komisji Rady Miasta,

3)       planowanie, nadzorowanie i rejestrowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:

  • przygotowanie planu zamówień publicznych w oparciu o potrzeby zgłaszane przez komórki organizacyjne Urzędu,
  • przygotowywanie okresowych raportów dotyczących udzielonych zamówień,
  • udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu pomocy przy przygotowaniu dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego i nadzór nad tą dokumentacją,
  • koordynacja postępowań przetargowych prowadzonych przez komórki organizacyjne Urzędu i nadzór nad ich przebiegiem,
  • udzielanie komórkom organizacyjnym Urzędu informacji i wyjaśnień na temat przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów prawnych regulujących zasady udzielania zamówień,
  • bieżące informowanie komórek organizacyjnych Urzędu o zmianach w sferze prawa zamówień publicznych,
  • reprezentowanie Urzędu w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych i innymi instytucjami zajmującymi się sferą  zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  • przygotowanie przewidzianych prawem sprawozdań na temat udzielonych zamówień publicznych,

4)       pomoc prawna przy wykonywaniu przez Prezydenta uprawnień właścicielskich w odniesieniu do spółek gminnych lub  spółek z udziałem gminy oraz koordynacja prawna ustawowego nadzoru właścicielskiego nad spółkami gminnymi lub spółkami z udziałem gminy,

5)       prowadzenie rejestrów, repertoriów i spisów wymaganych dla spraw prowadzonych przez Biuro, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji ,

6)       realizacja budżetu przez komórkę w zakresie wykonywanych zadań,

7)       edukacja prawna w rozumieniu art. 14 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,

8)       realizacja zadań obronnych wynikających z obowiązującego prawa oraz merytorycznej właściwości Biura.

 [start] [koniec]