[start] [koniec]
Biuro Rady Miasta
ul. Wojska Polskiego 1/5,
I piętro pok. nr 125

Telefon 91 321 26 61

Email: biuro.rady@um.swinoujscie.pl

Kierownictwo Katarzyna Kapała

Godziny pracy 7.30 - 15.30

Zakres działania komórki organizacyjnej:
1)    obsługa organizacyjno-techniczna Rady, jej komisji oraz klubów radnych,
2)    prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz petycji rozpatrywanych przez Radę,
3)    prowadzenie rejestru uchwał Rady,
4)    przekazywanie uchwał Rady organom nadzoru,
5)    prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych oraz wniosków komisji,
6)    zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatów w tym w sprawach interwencji,
7)    przygotowywanie projektów planów pracy Rady i komisji,
8)    współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz spisów i referendów,
9)    organizowanie i przeprowadzanie wyborów ławników sądu rejonowego,
10)    prowadzenie spraw związanych z nadawaniem honorowego obywatelstwa Miasta,
11)    prowadzenie dokumentacji z działalności jednostek pomocniczych Miasta oraz Młodzieżowej Rady Miasta,
12)    obsługa BIP w zakresie dostarczania i aktualizacji informacji dotyczących Rady.

Pracownicy komórki organizacyjnej:
mgr Katarzyna Kapała - Kierownik 
tel. + 48 91 327 86 16
Nr pokój 125

- kierowanie i organizacja pracy Biura Rady Miasta,
- kancelaryjno -biurowa obsługa Rady Miasta,
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami,
- przygotowanie dokumentacji finansowej w granicach kwot określonych w budżecie.

mgr Lizabetta Zasadzińska – Reich – Główny specjalista  
tel. + 48 91 321 26 61
Nr pokój 125
- materiałowo – techniczna obsługa Rady Miasta,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Rady Miasta,
- organizowanie i przeprowadzanie wyborów ławników sądu rejonowego,
- prowadzenie dokumentacji Zarządów Osiedli.