[start] [koniec]
Biuro Rady Miasta
ul. Wojska Polskiego 1/5,
I piętro pok. nr 125

Telefon 91 321 26 61

Email: biuro.rady@um.swinoujscie.pl

Kierownictwo Katarzyna Kapała

Godziny pracy 7.30 - 15.30

Zakres działania komórki organizacyjnej:

1)      obsługa organizacyjno-techniczna Rady, jej komisji oraz klubów radnych,

2)      prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz petycji rozpatrywanych przez Radę,

3)      prowadzenie rejestru uchwał Rady,

4)      przekazywanie uchwał Rady organom nadzoru,

5)      prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych oraz wniosków komisji,

6)      zapewnienie niezbędnej pomocy radnym w sprawowaniu przez nich mandatów w tym w sprawach interwencji,

7)      przygotowywanie projektów planów pracy Rady i komisji,

8)      współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz spisów i referendów,

9)      organizowanie i przeprowadzanie wyborów ławników sądu rejonowego,

10)  prowadzenie spraw związanych z nadawaniem honorowego obywatelstwa Miasta,

11)  prowadzenie dokumentacji z działalności jednostek pomocniczych Miasta oraz Młodzieżowej Rady Miasta,

12)  obsługa BIP w zakresie dostarczania i aktualizacji informacji dotyczących Rady.




Pracownicy komórki organizacyjnej:
mgr Katarzyna Kapała - Kierownik 
tel. + 48 91 327 86 16
Nr pokój 125

- kierowanie i organizacja pracy Biura Rady Miasta,
- kancelaryjno -biurowa obsługa Rady Miasta,
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami,
- przygotowanie dokumentacji finansowej w granicach kwot określonych w budżecie.

mgr Lizabetta Zasadzińska – Reich – Główny specjalista  
tel. + 48 91 321 26 61
Nr pokój 125
- materiałowo – techniczna obsługa Rady Miasta,
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Rady Miasta,
- organizowanie i przeprowadzanie wyborów ławników sądu rejonowego,
- prowadzenie dokumentacji Zarządów Osiedli.