Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - Inspektor do spraw administracyjnych
OGŁOSZENIE
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.
I. Określenie stanowiska urzędniczego.
Inspektor do spraw administracyjnych 1 etat
II. Wymagania konieczne:
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
1) posiadają obywatelstwo polskie,
2) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
3) nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszą się nieposzlakowaną opinią,
5) posiadają wykształcenie średnie lub wyższe.
III. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe lub średnie (co najmniej 3 letni staż pracy zawodowej),
2) komunikatywność, samodzielność, systematyczność, dokładność, terminowość, umiejętność pracy w zespole,
3) radzenie sobie w sytuacjach stresowych i w pracy pod presją ograniczeń czasowych.
4) podstawowa znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, inwentaryzacji,
5) umiejętność organizacji pracy, analizowania problemów, kreatywność, zaangażowanie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
V. Warunki pracy:
1) miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,
2) stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, współpracą z pracownikami innych urzędów oraz rozmowami telefonicznymi,
3) wymiar czasu pracy: cały etat,
4) umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1. prowadzenie ewidencji mienia MOPR,
2. przeprowadzanie corocznej weryfikacji ilościowej mienia,
3. przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji,
4. zbieranie wniosków i prowadzenie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu,
5. dokonywanie zakupów wyposażenia do MOPR tj. mebli, materiałów i urządzeń biurowych, środków czystości,
6. prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przez MOPR,
7. nadzór i organizowanie pracy sprzątaczek i konserwatora w MOPR,
8. prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, rejestracją i kasacją pieczęci używanych w MOPR,
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),
4) dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),
5) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
8) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.
Dokumenty należy składać do dnia 17 lutego 2025r. do godziny 1500 w siedzibie MOPR w Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).
Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 17 lutego 2025r. do godziny 1500.