W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Protokół z pierwszego posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego

                                                                                                                                      
 
                             Protokół z pierwszego posiedzenia
                     Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
                                  w dniu 12 lipca 2013 roku
 
            W dniu 12 lipca 2013 r. odbyło się pierwsze posiedzenie członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego ( lista obecności stanowi załącznik do protokołu).
Na podstawie listy obecności stwierdzono kworum ( obecnych 13 członków).
            Otwarcia pierwszego posiedzenia i uroczystego powitania zebranych członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Świnoujściu dokonał Pan Janusz Żmurkiewicz Prezydent Miasta Świnoujście, gratulując wybranym przedstawicielom organizacji pozarządowych, radnym rady Miasta Świnoujście oraz przedstawicielom Urzędu Miasta Świnoujście wyboru na członków, podkreślając przy tym ważność działalności powołanej Rady dla funkcjonowania organizacji pozarządowych w mieście oraz współpracy między samorządem o organizacjami pozarządowymi.
            Następnie Pani Joanna Agatowska - Zastępca Prezydenta Miasta Świnoujście przedstawiła tryb powoływania członków oraz organizację i tryb działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego przyjęty Uchwałą nr XXXV/281/2013 Rady Miasta Świnoujście z dnia 28 lutego      2013 r.
            Przystąpiono do wyboru przewodniczącego Gminnej Rady Działalności  Pożytku Publicznego.
Poproszono obecnych o zgłoszenie kandydatur na przewodniczącego, wiceprzewodniczącego oraz sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Pan Sławomir Nowicki zgłosił kandydaturę Pana Bogusława Brzezowskiego, natomiast Pani Anna Wesołowska zgłosiła kandydaturę Pani Karoliny Flacht.
Pan Bogusław Brzezowski wyraził zgodę na kandydowanie na przewodniczącego, Pani Karolina Flacht odmówiła kandydowania na przewodniczącą rady.
            W głosowaniu jawnym oddano 12 głosów za przyjęciem kandydatury Pana Bogusława Brzezowskiego, 1 osoba wstrzymała się od głosowania.
            Następnie poproszono o zgłaszanie kandydatur na wiceprzewodniczącego.
Pani Anna Wesołowska zgłosiła kandydaturę Pani Karoliny Flacht na wiceprzewodniczącą. Pani Karolina Flacht wyraziła zgodę na kandydowanie na wiceprzewodniczącą.
W głosowaniu jawnym oddano 12 głosów za przyjęciem kandydatury, 1 osoba wstrzymała się od głosowania.
            Na sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego Pan Bogusław Brzezowski zaproponował kolejno kandydaturę Pani Danuty Bursiak, następnie Pani Kijak-Szumińskiej.
 Panie odmówiły  odmówiły kandydowania na ww. stanowisko.
            Kolejną kandydaturę Pana Jacka Drogosza na pełnienie funkcji sekretarza Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego zgłosił Pan Bartłomiej Szablewski.  Pan Jacek Drogosz wyraził zgodę na kandydowanie na stanowisko sekretarza, wobec powyższego przystąpiono do głosowania.
Oddano 12 głosów za, 1 głos wstrzymujący.
Po przeprowadzeniu głosowania jawnego wybrano:
Przewodniczący - Bogusław Brzezowski,
Wiceprzewodnicząca - Karolina Flacht,
Sekretarz - Jacek Drogosz.
Na tym pierwsze spotkanie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego zostało zakończone.
 
                                                          
   Protokołowała
                                                                                                                                         Małgorzata Gralak 

Powiadom znajomego